Monday, July 7, 2008

Cykla mera

Lycka är att titta på Gattaca och äta hemmagjord glass med smält choklad och körsbär/biggaråer (vad är det för skillnad?).

En kille på jobbet har lovat att hjälpa mig att kolla på cyklar. Jag vill ju leva ett aktivt liv och gärna prova på triathlon. Det funkar ju inte på en rostig gammal damcykel med trasiga växlar. Cykelinköp är alltså nödvändigt. Jag som är en jävel på att delegera har upptäckt en kille på jobbet som är cykelnörd och han lovade att kika förbi för att hjälpa mig. Jag är ju en cykelbimbo så det skulle gå illa om jag försökte själv. Men vad sjutton, det kan bara bli bättre mot cykeln jag har nu (som jag dock älskar högt och har gett mig mycket glädje och motion).

1 comment:

Katarina Bildström said...

Du kommer att bli en toksnabb triathlet! Jag ser fram emot (med bävan) när du kickar ass på ditt motionslopp! Det är bara att ringa till cykelcity så hittar de en bra cykel till dig, det har jag sagt förut...