Monday, July 14, 2008

Semesterdag 1

Nu har officiellt semestern börjat och jag började min första semesterdag med att sova till ca 13. Perfekt! Eller ska jag vara ärlig är det faktiskt lite länge till och med för mig. Men skönt att sova länge! Nu när jag är ledig kan jag ju sluta leva pensionärsliv och följa den dygnsrytm Kattiskroppen vill ha. Det innebär sena kvällar och sena mornar (tänk lunchtid).

I min "aktiva semester"-anda har jag också bokat in en prova på att paddla kajakkurs. 3 timmar på torsdag, skoj! Just nu ska jag nog kika lite på Hells kitchen innan det blir dags att traska iväg på lite ki-box.

Mental note: tränar gör man för att må bra och inte vill du ta semester ifrån att må bra?!

1 comment:

A-K said...

Åhh kajak! Gud så roligt, nått sånt skull jag hellre göra som familjetrip :)