Wednesday, July 9, 2008

Hurra!

Nyss hände det igen. Två kunder som lät bedrövade över att jag skulle sluta och tyckte att det var himla synd. Jag däremot blir glad när jag kan höra att de verkligen är besvikna och säger att det har funkat så bra med mig.
Jag är ju sannerligen inte bortskämd med beröm inom det jag jobbar med. Som färsk i yrket har jag helt enkelt inte hunnit jobba så länge och fått någon beröm. Och mina andra jobb har jag sällan eller aldrig fått det. Därför känns det så bra. Som en bekräftelse på att jag valde rätt yrke. Som jag kan bli riktigt bra på det, om jag bara får lite tid. Det känns allt jävligt bra!

När jag tänker nu på vad jag är bra på känns det som relationer och kundbehov är en styrka. Struktur och ordning verkar jag behöva träna på. Kul att se hur jag tänker om det om nåt år.

No comments: