Sunday, September 7, 2008

Hur hinner man med?

Det händer så mycket just nu. Hösten och alla förändringar är över mig och jag är lycklig. Jag är glad och tacksam över det mesta i mitt liv. Förra helgen var bra och det var den här med. Jag har köpt trosor, tavlor och tryckt i mig munkar (5st!). Jag känner hur det kliar i fingrarna över att försöka fixa till och styra upp lägenheten. All tid jag "får över" har redan börjat visa sig och jag får mer energi.

Det är så kul att träffas och umgås med folk. Syster, föräldrarna, nya vänner, gamla vänner...I love it all. Och dansa, jag kan aldrig dansa tillräckligt mycket.

Nya jobbet...mycket nytt så klart. Det tar ju ett tag innan man kommer in i det och kan sägas att jag kommer trivas si eller så men tydligt är att min chef är jättebra och det finns bra möjligheter att styra rollen själv en aning. Men jobbprat är lättast att ta mun mot mun.

Nu ska jag maratontitta X-files.

1 comment:

Sassi said...

Låter som om livet är snällt mot dig just nu. Härligt att höra. Det smittar av sig :)
Njuuuuut!!!