Wednesday, September 24, 2008

En sån bra telefon!

När halsen är illasinnad några dagar innan Lidingöloppet får simningen stryka på foten för en promenad i stället.
Ja jag är paranoid och tror att det finns mycket bakterier i badhuset. Nej jag vill inte bli sjuk till helgen. Nej jag blir säkert inte det ändå, jag sa ju att jag är paranoid.
Beväpad med Kattisiphone, för att lyssna på musik, gav jag mig ut i höstsolen. Och titta, vilken tur att jag köpte Kattisiphone, för nu kunde jag ju knäppa kort också!



Ser ni ekorren? Den hann springa en bit innan jag hann fota.



Görfint!



Och änder!



Jag älskar änder!

3 comments:

Anonymous said...

Jag hatar iPhone. Min chef har köpt en och han brukar spela på den där gitarrfunktionen och ringa med nummerskivan (vet inte om det är grundgrejer eller om det måste installeras) medan alla ooar och woooar på jobbet och han är coola teknikkillen. Jag spyr.

Kattis said...

Hade du en egen skulle du älska den. Sir yes sir. Coola teknikkillar däremot är inte så heta. Herre min je.

Katarina Bildström said...

Mysbilder. :)