Monday, May 25, 2009

Är det inte lunch snart?

Från att ha så många träningsalternativ att jag inte hinner med allt (simning, löpning-intervaller, löpning-långdistans, löpning-teknik, aerobic, spinning, box, step) har jag nu knappt något att välja på. Nej i sommar är det tydligen löpning och spinning som får gälla, kryddat med något spexigt pass som råkar finnas tillgängligt. Det betyder att jag måste lägga in styrketräning själv. Sjukt jobbigt, men man får inte fuska med styrkan för då får man ont i ryggen.

Pojkväns kompis slog vad med oss om nästa GV. Slår han någon av oss får han 500 kr, annars får vi 500. Money in the bank tjöt jag! Nä det gjorde jag inte men jag tror att vi har riktigt fet chans att få dem. Jag känner mig peppad inför nästa år. Då ska jag under 1.45 så då gäller det att hålla igång träningen.

No comments: