Tuesday, May 12, 2009

Nässköljning

Ni vet att jag klagar på mina bihålor. Därför har jag köpt en sån här.


Den hjälper! Jag har blivit bättre den senaste tiden och jag tappade inte ens smak/lukt när jag blev snuvig. Men jag önskar att ni kunde ha sett det som kom ut imorse. Vattnet vägrade helt enkelt komma ut på vänster sida så jag skulle snyta ut lite. En gulgrön sörja, tjock som tapetklister i mängd som motsvarar ca en tsk sipprar långsamt ut.
Vilken äckelfascination! Vad jag gjorde? Sprang direkt in till pojkvän och berättade om det.

8 comments:

Saga said...

Låter som var, från bihålorna... :oP Hoppas du sköljt ut allt nu! Man kanske skulle skaffa sig en sån där. Fast nu när jag är täppt, skulle det nog bara vända och rinna ut samma väg ;)

Sassi said...

O pojkvän blev så till sig att ni gjorde umpa umpa där på en gång va? ;)

A-K said...

Åhh, hade jag velat se :) Sparade du?

Kattis said...

Saga: Köp! Blandar man i lite bikarbonat så löser det upp segt snor också. Jag kan berätta att nån gång när jag skulle göra så kom vattnet ut genom tårkanalen i stället. Fresch!

Sassi: Givetvis!

Saga said...

Mmm, låter ju riktigt... trevligt. Eller kanske inte :)

Kattis said...

Ser att jag blev lite rörig. Det Har inte kommit genom tårkanalen när jag använt bikarbonat. Bikarbonattipset läste jag av en läkare på nätet och det funkar bra. Man får ut mycket mer då.

AK: Nej jag sparade inte och inte hann jag fota heller :(

Tove said...

Oj! Var köper man en sådan tingest?

Kattis said...

Tove: Jag beställde via Göteborgs Yogacenter.