Wednesday, May 13, 2009

Vad hände Kattis?

Fick frågan igår om vad som hände. Hur hamnade jag egentligen på mitt jobb? Med tanke på att jag innan mest fnissade och städade.
Well, fnissar gör jag fortfarande och jag eftersträvar att få andra på jobbet att skratta. Men jag är så glad att jag tog mig ifrån städningen. Den var inte för mig, även om den lärde mig massor. Mycket om mig själv, andra människor och hur det är att ha ett riktigt pissigt jobb.
Jag ångrar verkligen inte en sekund att jag valde att plugga igen och är så tacksam att jag fick jobb så fort efteråt. Även om det känns lite surrealistiskt att säga att jag är projektledare för ett fetingprojekt. Jag liksom, jag kan ju inte så mycket?

Nej tänk vart livet kan ta en.

4 comments:

Katarina Bildström said...

Ja, TÄNK vad livet kan ta en. *muttrar ironiskt och bittert*

:P

Kattis said...

Du har i alla fall en väldigt cool bild bredvid din kommentar *muntrar upp*

Katarina Bildström said...

oJ. dra på trissor. Den där komplimangen fungerade. :P

A-K said...

Jag vill också ha ett bra jobb!!! Geeeeeeee mig!!