Thursday, May 7, 2009

Kors i taket

Jag får panik över GV. Det känns som jag inte har löpt några långpass alls och inte har jag backtränat. Dessutom har jag gått upp i vikt. Vad är det här? Det ska ju vara tvärt om! Vad har jag gjort egentligen? Nej nu är det hårdvecka fram tills dagarna innan!
Extra svårt igår med tanke på hur jag kände mig (se bild nedan) men tack och lov gjorde pojkvän smothie åt mig. Jag hade till och med feber i går kväll (och var tvungen att skippa simningen). Jajemän 37,5 var jag uppe i. Idag var jag däremot nere på mina normala 36,5. Typiskt.

2 comments:

Tove said...

Hade annars varit en rolig syn att se personen/varelsen på nedanstående bild vara ute och backträna :D Upp och ner för backen, den trötta clownen :D

Kattis said...

Gud vad läskigt. Ett uppslag till en skräckfilm!