Wednesday, May 6, 2009

I look like hell

Gode gud vad trött jag är. Huvudvärken dunkar på i öronen och tänderna skallrar emot varandra. Jag har sovit dåligt sedan i fredags när jag fick veta att farmor inte åt och drack. Sedan hämtade vi Isa, som ju tycker att det är jättekul att springa omkring på natten. Jag kan ju inte heller låta bli att tycka att det är mysigt när jag vaknar av en kattunge som ålar sig in under täcket för att sedan sätta igång med att spinna som besatt. Däremot tycker jag att det är jobbigt att vakna av att jag inte kan andas för att näsan har tjockat igen av snor! Igår gjorde jag ett försök att lägga mig 21.30 och somnade nog innan 22. Men resten av natten styckades upp och jag har inte alls sovit så mycket som jag behöver.
Nu sitter jag här, hålögd, snorig, med huvudvärk och önskar att jag åtminstone kunde ha feber så jag kunde stanna hemma.

Jag skulle ju inte gråta blod av att få gosa extra mycket med katterna och sova en stund på dan.

No comments: