Monday, August 3, 2009

Latsöndag

Måndag morgon. Det spänner i huvudet och jag har inte stor lust att jobba. Veckan kan börja bättre.

Igår tog jag igen mig och åt chokladtårta. Jag lyckades också släpa med mig pojkvän för att plocka hallon. Till dem som tänker att jag är den negativa och skeptiska i vårt förhållande och att pojkvän mest är glad och nöjd hela tiden kan jag berätta att han under denna utflykt hann klaga på:

Att vi gick för fort
Att det var långt att gå
Att jag (!) fick myggbett
Att jag blev tyst och trumpen när han råkade slå mig med hinken
Att hallonen var små

Men jag ska inte vara orättvis. Han klämde faktiskt ur sig att hallonen luktade gott. När han läser det här kommer jag väl aldrig mer få med mig honom. Jag får helt enkelt vissla och titta åt sidan om han säger något. Då är man ju oskyldig.

No comments: