Friday, November 13, 2009

Jag vill vara med Jillian!

Det är fredag och snart helg. Jag ser fram emot en helg när jag själv bestämmer precis vad som händer. Jag funderar på att baka. Ikväll ska jag laga ett nytt recept men innan ska jag på fredagsaerobicen. Jag ska ha en så skön kväll!

Träning ja. Jag har inte tränat på 5 dagar nu och varit ruskigt otaggad. Vi har dock kollat på Biggest loser och blivit inspirerade så på måndag drar vi själva igång. Jag ska ha hårdveckor och träna massa. Skitroligt ska det bli!

In starlit nights I saw you
So cruelly you kissed me
Your lips a magic world
Your sky all hung with jewels
The killing moon
Will come too soon

Gissa vad jag ska se för film...

2 comments:

A-K said...

Jag tänker att Gattica skulle va de obvious choice...men jag kände inte igen citatet därifrån....

Kattis said...

Det är låten Killing Moon av Echo and the bunnymen som är soundtrack till Donnie Darko.