Tuesday, November 24, 2009

Slutet gott...

Snuppan är hemma igen. Hon är trött och medtagen men mår bra och är strutlös. Osiris är läskigt intresserad av henne och ska hela tiden nosa. Nåt snuppschen inte uppskattar men är för trött för att göra nåt åt.

Själv skickade jag precis in ansökan till chefsjobbet. Håll tummarna.

Jag kan väl tillägga att jag är sjukt sugen på choklad. Både jag och pojkvän började yla när vi såg en reklam för Linds choklad nyss. Jag som inte ens gillar deras choklad.

6 comments:

Saga said...

Åh, har du inte smakat Madagascar-chokladen från Lindt? Mmmm....! Den konkurrerar med B&J (och den innehåller ingen mjölk så den leder nog till och med)...!

Skönt att lillkatten mår bra :)

Tove said...

Åh fy vad hemskt för stackars Isa :( Hoppas hon kommer på benen snabbt, och att hon slipper struthelvetet helt och hållet!

Ja, lycka till med jobbet nu! Du ska se att du får det!

Kattis said...

Saga: Nope. Jag är inne på svindyr märkeschoklad :D Amedeis mjölkchoklad tex eller Valrhornas Guanaja...åh!

Tove: Hon verkar piggare redan idag och inatt fick hon tom sova i sovrummet!

Vicevärden said...

Kommenterar inte inlägget, men skriver ändå!

Måste berätta att jag läser din blogg. (Jag hittade hit via Sassis blogg...) Jag tycker du skriver vansinnigt bra och jag är mucho imponerad av din träningsentusiasm. Tror det är dags för dig att sätta igång någon "träningscoachblogg"...;) Jag blir först i kön att köpa tips!

Kattis said...

Humlan: Tack, det var ju fantastiskt fint! Haha träningstips kan du få gratis! Vad vill du ha?

Sassi said...

Linds choklad är ju sååå god ju. Klart att det finns både och där men ja, jag har två olika kartonger hemma... i min KYL :D Mmmm... götta!!! Den som spar han har...