Monday, November 16, 2009

Syster är röd, pojkvän blå och jag är svart

Idag börjar vår variant av Biggest loser. Jag, pojkvän och syster kör. 60.4 vägde jag in på. Jag skulle vilja tappa 4 kg men det kommer jag inte göra på en månad. Jag har ju inget dramatiskt att ändra och tänker inte göra mer än några mindre ändringar. Men två kg vore väl ändå kul och rimligt? Jag och pojkvän tänkte gå ut hårt och springa på morgonen idag men när väl klockorna ringde blev det på nåt sätt att vi stängde av dem och låtsades som ingenting. Hur mycket man nu kan låtsas som ingenting när man har en råmande katt utanför. Nåväl, vi satsar på kvällen i stället.

4 comments:

A-K said...

66,1kg vägde jag in på. Nedslående...men lättare att nå målet med minus 3kg på dessa fyra veckor!

Kattis said...

Nedslående håller jag inte med om. Men det här fixar vi!
Jag ska försöke dricka te på kvällarna när jag blir sugen. Spännande att se om det gör nån skillnad.

qylva said...

Jag har hittat ett klockrent te som jag tror du skulle gilla. södershöjder, nånting i roobios smak. Finns på konsum på lösvikt nere på stan. Funkar bra på sockersug och inte är det nåt koffein i det heller :)

Kattis said...

qylva: det låter jättebra! Jag tror jag ska köpa på mig nåt göttigt grönt te också.