Wednesday, March 10, 2010

Jag är en dålig flickvän

Pojkvän fick att boxas på riktigt i födelsedagspresent av mig. Jag tyckte det var en skitbra present och skulle själv vilja ha den. Dock har det kommit fram, bland annat på mitt jobb (och pojkväns jobb) att det ses som en hm kontroversiell present. Tanterna på jobbet tycker att jag är hård och grym och undrar lite på skämt om jag gör det för att han ska få stryk. En kille på Pojkväns jobb sa lite diskret att han inte förstod varför pojkvän fick det.
Varför han fick det? För att det verkar kul så klart! Hallå, det är proffsiga instruktörer! De vet vad de håller på med och spöar väl inte på en ny snubbe allt vad de kan. Jag antar att folk vill att jag ska ge honom rosa fluff i fortsättning. Glöm det. Nästa gång får han en Rambokniv!

Eller så får jag väl skämmas om han blir blåslagen, rädd och eländig.

2 comments:

. said...

Totalt klockren present enligt mitt tycke. Fortsätt spotta normen i ansiktet för rosa fluff är det fan ingen med lite hjärna som vill ha/ge. Sånt kan vi lämna åt nötterna.

Kattis said...

Well spoken!