Monday, March 22, 2010

På hugget, nja.

Festen i helgen blev superrolig. Så rolig att vi la oss ca 5 på morgonen och jag sov ca 4 timmar (vi festade i 10 timmar, precis som det ska vara). Det här leder till att jag känner mig som nåt katten släpat in idag. Om jag lägger mig ner på golvet somnar jag antagligen inom 2 minuter.
Därför blir jag extra glad när superchefen bossar över mig och bestämmer att jag ska vara med och hålla föredrag i stället för att gå på seminariet jag bokat.
Jo, sa jag att det var imorgon?
Jo, sa jag att jag är svinupptagen hela dan idag och därför knappt hinner förbereda mig?

Därför känns det ytterst relevant att slösa den tiden på att blogga!

Äh skitos, jag har i alla fall härliga kläder idag och snart får vi nog till det med Alistair i Dragon Age. Livet leker!

No comments: