Wednesday, December 19, 2007

iiihhh

Som vanligt dagen efter kibox: fingrar som vibrerar och darrar när jag håller dem över tangentbordet.

Jag är i förväntansfull. Jag är uppjagad. Jag är så gott som i extas.
För första gången på cirka 7 år har jag nämligen börjat läsa en bok av Jordan som jag inte redan tidigare har läst. Jag har snålat och sparat och läst annat emellan men nu ska jag äntligen, äntligen börja med denna. Jag är så uppjagad att jag nästan kissar på mig.
Brandon Sanderson har blivit utnämnd till den författare som ska skriva färdigt WoT. Någon som har läst honom? Jag vet då en person som tänker jaga ut och leta rätt på alla böcker av honom som hon kan få tag på. Räcker upp handen.

Kan man räkna att nästan dagligen springa lite till eller från tåget som kontinuerlig löpträning?

1 comment:

Katarina Bildström said...

Ja, det låter som kontinuerlig löpträning. Kanske inte den effektivaste, men ändå... ! :)