Tuesday, December 18, 2007

Kallt kontor

Jag sitter på jobbet och fryser. Jag har inte alls lika kallt som Sara har på sitt kontor men nog drar det här. På utsidan av fönstret ser jag en isros som skvallrar om utläckande värme. Jag dricker te för att värma mig och har svårt att få i mig vatten eftersom det är kallt. Y säger att jag fryser för att jag inte har underhudsfett. Jag skrattar och säger jodå. Vore det så skulle jag väl alltid frysa. Igår till exemplet kunde jag inte ligga under täcket för att jag var så varm och då har vi ändå fönstret öppet. Och hemma tassar jag omkring i t-shirt och utan strumpor.

Nu ska jag för första gången i mitt liv köpa en resväska. Fast inte så kul att betala för den :P

1 comment:

qylva said...

Ja fast det sägs alltid med en retsam ton och med glimten i ögat :D