Tuesday, December 4, 2007

Men jag hinner ju inte!

Idag är det 20 dagar till jul. Jag har ännu inte fixat/köpt en enda av alla miljarder julklappar. Dessutom upptäckte jag nyss ett hål (snarare en spricka) i min sko.
Alltså jag förstår inte. När är det egentligen tänkt att jag ska hinna ränna på stan? Jag får helt enkelt gå i mina (älskade) gummistövlar hädanefter. Jag har redan gått i dem till gymmet. Hysch! Säg inget till modepolisen för då lär jag få livstid.

Vuxenpoängen staplas på hög. Imorgon slutar jag tidigare för ett möte med banken då jag ska få rådgivning om sparande, pensionssparande och lån.

4 comments:

Saga said...

Det är ju inne med gummistövlar :) Sen hur snyggt det egentligen är kan man ju diskutera...

Anonymous said...

Var inte det nåt år sen? I alla fall betvivlar jag att mina blå med en vit rand är inne. Men jag ska hänvisa till dig :D

A-K said...

Rubberboots, rubberboots, rubberboots!!!!

Saga said...

Äh, vad vet jag om mode? :oP Jag ser bara stövlar överallt så jag antar att det är inne. Gummistövlar alltså, inte vanliga stövlar som har varit inne det senaste decenniet eller nåt...