Sunday, December 30, 2007

Stoppa tidstjuvarna

Jag går inte på det här. Det måste vara något fel någonstans. Varför hinner man aldrig med allt man har planerat att göra när man är ledig? Jag tror stenhårt på tidstjuvarna i Momo. Och när jag kommer på en av dem så ska jag jävlar i min själ rallarsvinga efter dem så de flyger till höger och vänster. Det är deras fel att hela dagen bara försvann till tvättande och lite filmtittande idag. Jag som skulle ha sprungit. Ni kommer väl ihåg det? Att jag skulle springa en gång i veckan. Tjena.
Jag tror jag får ta julklappspengarna och köpa mig en personlig tränare.

Och det är ju pinsamt att jag hela tiden tänker controll+x eller controll+v i stället för äpple+x, äpple+v.

2 comments:

Anonymous said...

Jag har ställt mig samma fråga och tror på din teori... ;-) Gott nytt år!

A-K said...

Moahahaha pc will never leave your system!