Tuesday, November 11, 2008

Andra bullar

Jag har egentligen hur mycket som helst att göra, men ingen lust att göra det. Till råga på allt dyker det upp annat, som egentligen inte är mina arbetsuppgifter, men som är enklare att göra = Informationsjobb. Jag är inte van att ha det liggandes på mitt bord alls och helt plötsligt vadar jag runt i sådant jobb.
Projekten är jag just nu dödsless på. Ack jag vill bara hem och ligga i sängen och läsa, nej jag ljuger. Jag vill bara ligga i soffan och kolla på min tillfälliga besatthet.

På fredag åker jag till barndomsstaden och någon gång i helgen ska jag baka bullar. Åh vad med bullar jag ska baka! Jag har suktat efter bullar ända sedan kanelbullens dag. Jag som egentligen inte är något större fan av bullar. Jag ska använda riktigt mycket smör så de blir kladdiga och mumsiga. Götta!

No comments: