Friday, November 7, 2008

Bra nyheter

En ny sak på jobbet är alla säljare. Jag har inte varit så utsatt för dem tidigare. Det har kanske varit en i månaden som ringt. Nu ringer det flera i veckan. Och varje säljare tror att de kan sälja på mig sin produkt. Jag är ju ung tjej och de killar. Klart de kan övertyga mig. Tjejen säger ju inte nej direkt heller! Nä men om du lyssnar lite så kanske du hör att hon bara låter dig prata färdigt innan hon bestämmer sig för att tillslut avbryta dig och säga att hon nu sticker på lunch. Allt för att du har orddiarré.
Funkar verkligen den där taktiken på någon?

Nu känns det bra. Jag sov mycket i natt, det är fredag och jag kan utbrista: Woho, Prodigy ska släppa ett nytt album!

2 comments:

Anonymous said...

Härligt att någon mer än jag tycker att det är kul med mer Prodigy! :-)

Kattis said...

Ja visst är det härligt!