Wednesday, November 19, 2008

Disktrasan

Jag känner mig som en urvriden disktrasa. Jag vet att det är viktigt att jag fortsätter att träna nu så att inte all energi försvinner och jag sjunker helt i eländesträsket. Därför hade jag ställt klockan på 5.55 idag för att jogga lite. Klockan ringde och jag kände bara: nä. Ställde om den och drömde mardrömmar om att Osiris hade blodfyllda blåsor över hela kroppen och jag gråtande tog honom till veterinären. Vaknade med ett ryck och trodde jag hade försovit mig.
I kväll är det simning och jag vet inte om jag orkar den heller. Jag borde verkligen men jag är så trött! Eftersom simningen är så sen kommer jag hem först klockan 22 och måste då varva ner innan jag kan lägga mig. Pojkvän är dessutom extre hårt belastad på jobbet nu och jobbar över sjukt mycket så det blir till att ta hand om mig själv.
Så slänga disktrasan i vattnet och hoppas den bli bättre? Eller försöka lägga mig typ klockan 21 och hoppas att jag blir mindre disktrasig? Jag vet inte. Beslut känns som så svåra att ta just nu.

3 comments:

qylva said...

Häng med mig på medelpass kl 17 el 19 om du inte ska simma, så kommer du ivaf iväg på träningen. Den är viktigt nu.
17 vet jag är ett roligt pass för det är mitt måndagspass och 19 är det en ledare som vi har gillat förut.

Kattis said...

Vilken bra idé! Men jag hade verkligen inte kommit på det själv...jag vill gärna gå 17.

qylva said...

Då går vi 17! Vad kul med sällskap är krister pass då har kollat =))