Wednesday, November 19, 2008

Tre olika ämnen

Ingen simning idag. Jag orkar inte träna för att prestera. I stället fick det bli ett jympapass, Bas till och med. Nåt jag inte har varit på på flera år. Det kändes skönt. Att känna kroppen jobba men utan att kräva någonting speciellt av den. Se människors rörelseglädje.

Syster: Jag funderar på att köpa en parfym, har du nåt tips?
Kattis: Jag?
S: Ja när köpte du en senast?
K: Öh 1998 tror jag.
S: Va, du måste ju ha köpt en senare!
K: Nä jag köpte en då när jag var utomlands. Sen har jag ju fått parfymprover av Ylva.
S: *tyst*
K: Men jag använder ju nästan aldrig parfym.
S: *tyst*
K: Och det går ju superlite varje gång.
S: Herregud.

I keep your picture upon the wall
It hides a nasty stain that's lyin' there
So don't you ask me to give it back
I know you know it doesn't mean that much to me

1 comment:

A-K said...

åhh 10cc *älskar*