Thursday, November 27, 2008

Tre veckor att jobba

Ingen träning igår som ni såg. Men jag höll mig i alla fall undan glassen. Imorse släpade jag mig upp, när pojkvän sa att vi inte skulle strunta i det, och lufsade runt i 40 minuter. Intervallträningen ligger på is just nu (läs: det är svårt att springa intervaller på is och i kyla) så vanlig löpning får räcka.
Jag känner mig så slö. Jag är liksom inte sovtrött utan känner mig snarare matt.
Det känns dessutom körigt just nu och är bara tre veckor kvar till jul. Både ångestframkallande (hur ska jag hinna allt?!) och skönt (semester!).

Jag undrar om telefonsamtalet kommer idag.

1 comment:

Sassi said...

Om du vill få det där telefonsamtalet idag hoppas jag de kommer. Vill du inte få det hoppas jag att de inte kommer. Jag väntar själv på ett samtal som jag både vill få och inte få. Jobbigt de där. Ha en bra fredag! Kram!