Tuesday, September 25, 2007

Det löser sig, sa han som sket i badkaret

Efter att ha gnylat i kanske två veckor nu om hur jobbigt och tråkigt det skulle bli att åka till Lidingö själv spelade jag igår ut ynkon kortet mot Pojkvän. Han var så klart chanslös. Så nu ska han åka buss i drygt 4.5 timmar för att se mig springa iväg och komma i mål.
Det är kärlek det.

Förresten läste jag i en blog för ett tag se om en tjej som inte fått orgasm på 10 år.
Hon har alltså fått en, men inte på 10 år. Det måste ju vara värre än att aldrig ha fått en! Stackars krake.

3 comments:

Anonymous said...

Dä ä kärlek dä!!! Ska inte ni skaffa en liten Alva också! Jag vill ha bäbisar i mitt liv...utan att behöva få hängbröst :D

Malin said...

Hahaha, sannaste kommentaren Ever. Tur att min lillsyrra fått barn.

Hur som, lycka till på loppet Kattis! :)

Kattis said...

ak och malin: wake up and smell the coffey! DET BLIR INGA BARN HÄRIFRÅN! Grådvärg duger bra för mig.