Wednesday, September 26, 2007

Snabba cash

Jag har blåmärken på armarna sen boxen. Sällan har jag burit blåmärken med sådan stolthet som den jag uppvisar nu. Synd att de inte är större. Ja jag är konstig men det är därför ni älskar mig.

Tyngsta ögonblicket idag:
P3 frågar folk på stan vilken den mest romantiska film de sett är. En tjej svarar "Pretty woman".
Jag dunkar huvudet i skrivbordet när hon försöker förklara att det är så romantiskt med en kvinna som jobbar som hora.

För övrigt har jag en bok att rekommendera. Jag är just nu väldigt fast i Jordan och WoT men inser att jag måste försöka lugna ner mig, dra ut på tiden så kanske sista boken hinner komma och minska abstinensen. För att blanda ut lite och även läsa nåt på svenska igen läste jag Snabba Cash av Jens Lapidus.
Underbart fräscht språk som fångade mig direkt. Jag kan inte annat än ge den högsta betyg och varmt rekommendera den vidare.

No comments: