Friday, September 21, 2007

Du vet att du behöver rycka upp dig när:

Du hasat runt i pyjamas och tofflor hela dagen (egentligen några dagar).
Du inte orkar svara folk på icq (pojkvän, syster osv).
Du har spenderat minst 2 timmar med att stirra i taket.
Du hänger nerhasad på stolen och stirrar i taket igen.
Allt utom att sova känns jobbigt.

Jag är öm i vänster pekfinger. Jag har svårt att få till krokarna på ki-boxen. Det är krokar i form av kroppsslag, inte emot ansiktet och det känns onaturligt. Jag kämpar och träffar fel och då blir pekfingret lidande. Jag måste få till det där. Jobba med tekniken.

För övrigt har det löst sig med a-kassan nu. Jag har fått pengar så jag kommmer klara mig, trots minimal ersättning. Jag kan leva på vad som helst och antagligen lyckas spara lite ändå. Så idag eller imorgon ska jag köpa nya träningskläder samt även festa till det men nya hårsnoddar. Har ni hört på maken vilket party!

1 comment:

Anonymous said...

Åh herregud! Har du fått pengar till slut!? Vilken lycka :P