Thursday, September 13, 2007

Världens coolaste dj-namn

Lyckan är stor för idag ska jag äntligen träna. Jag ska försöka ta det lugn men hey, vi vet ju hur det kommer att gå. Jag kommer slå hårt och jag skrika. Skitos, jag har tagit det lugnt nog nu.

En helg i ensamhet framför mig. Det känns ganska skönt faktiskt. Den vanliga nojjan för att vara själv en helg lyser med sin frånvaro. Annars har jag ju en tendens att vara nojjig innan och sen tycka att det är rätt mysigt när helgen väl kommer. Jag ska läsa, äta Ben&Jerrys, slå på stort och köpa nya träningskläder, kanske kolla Donnie Darko och gråta. Det som alltså kommer skilja helgen från en vardag är att jag inte söker jobb och får äta glass. Det är sånt röj i mitt liv just nu!

Bäst just nu: Felix da Houscats mix av Sinnerman.

1 comment:

Saga said...

Idag ska jag köpa B&J och trösta min gastroskopihals med. Att min mage kommer bli knäpp av all laktos tänker jag bortse ifrån. Det kommer vara rena barnleken i jämförelse med de senaste två dagarna ;)