Sunday, September 2, 2007

Nästa gång Cooper.

Jag har börjat gå på ki-box. Träning där man en viss del under passet är uppdelade två och två och slår med boxhandskar på en annan som hållet mits. Avslutningsvis brukar man rada upp alla och går runt med olika slag på olika mitshållare. När jag är mitshållare skriker jag. Så klart. Mest på pojkvän som jag skriker som fan på. Men även andra människor som kommer till min "station" får sig en dust. Själv älskar jag när folk skriker på mig. Jag blir motiverad och ger mer. Jag ser det alltså som en tjänst jag förväntar mig att få tillbaka. Nu senast skrek jag även högt och intensivt när vi körde tricepsslag (rygen mot mitshållaren som håller mitsarna vid sina höfter och sen slår du allt vad du kan med baksidan av handen mot kudden) och jävlar vad skönt det var! Så klart finns det folk som inte skriker på passen. De kallar antagligen mig för "den svettiga psykotiska tjejen som skriker som besatt". Men jag undrar vad folk helst vill, om de vill att jag ska skrika eller inte. Skulle ni vilja bli skrikna på av en Kattis?

Knallade även iväg och sprang Cooperstest idag dvs spring så långt du kan på 12 minuter. Jag sprang 2.6 km och hamnar då under "Bra". Bara 100 meter kvar och jag hamnar under mycket bra. Bosaaaa! Det tar jag om en månad! Banne mig!

6 comments:

Saga said...

Vad fan är en mitshållare? Jag får en massa konstiga bilder i huvudet, så snälla förklara ;)

Kattis said...

Saga: Mits är kuddarna som man slår på. Dem måste någon hålla i. Således blir människan som håller i mitsen...en mitshållare. Klart som korvspad va :D

Anonymous said...

Klart jag vill att du skriker!!!!

Katarina Bildström said...

Hm, hur var det nu igen? ville du ha skjuts till Lidingö, eller tar du dig dit på något anant sätt?

Kattis said...

katarina: Jag tar gärna skjuts!

Katarina Bildström said...

Ok, då åker jag och du tillsammans, då! :) Då lämnar jag Micke hemma, så får han vila ut efter sitt lopp.