Sunday, September 23, 2007

Shopping spree

Jag har nu:
Nya löpbyxor. Herre min je vad fort jag ska springa i dem. Eller ja...Lidingöloppet kommer väl inte gå i några svindlande hastigheter med tanke på vad lite jag sprungit (det finns ju så mycket roligt att träna) men det blir nog kul ändå.
Nya innebyxor. Det fick bli lite dyrare, skönare, snyggare. Jag kommer ju trots allt använda dem sjukt mycket om jag känner mig själv (och det får vi väl hoppas).
Nya hårsnoddar. Jei, lyckan är total. Det var i alla fall två år sedan jag köpte nya hårsnoddar och jag är ju en flitig användare av dem.
Imorn kanske jag dessutom slår till på en jacka att springa i också. Springer jag dåligt gäller det att i alla fall se snygg och proffsig ut.

3 comments:

Katarina Bildström said...

Jag har förvärrat skadan i knäet, när jag provade jogga. :( Blir det bekymmer för dig om jag inte kan skjutsa dig till Lidingö? Jag kommer nog inte att åka. :(

Kattis said...

katarina: Tråkigt med knät. Har dun undersökt det? Om du inte åker så får jag lösa det. Klart att det är krångligare att trixa själv med tåg och tunnelbana men jag överlever. Och hey, jag kommer allt ihåg boken du har kidnappat!

Katarina Bildström said...

Den ligger på sovrumsbordet! Jag ska lämna igen den..! :S Jag kanske kikar förbi någon kväll, om det passar...?