Saturday, January 17, 2009

För er som undrade...

Utvecklingssamtalet var kul. Jag gillar verkligen min chef. Så mycket bättre än gamla chefen. Idag fick jag bland annat höra att jag har mycket bra potential och att jag kommer bli riktigt bra på mitt jobb. Att mer initiativ och förslag vore bra från min sida och att det som fattas mest är erfarenhet. Att jag är mycket bra på att samarbeta och tja lite så där. Inte bara rosenskimrande alltså men tillräckligt för att jag inte ska bryta ihop. Vi har nåt fint på gång.

Idag provade jag min nya yogadvd. Det är välbehövligt. Jag har av sjukgymnasten blivit itutad att rörelseträning är superviktigt och jag är ju ganska stel. Favorit posen måste ändå vara när man ska sitta på rumpan och hållandes i ena foten sträcka först högra benet, sedan vänstra för att slutligen lyfta ut och sträcka båda benen. Yogatjejen ser smidig och cool ut. Jag ser ut som en misskapad ostkrok.

2 comments:

Anonymous said...

Bra jobb, både med utvecklingssamtalet och yogan :)

Sassi said...

Hahaha ja det är väl bådas favorit de där med att sträcka ut benen, AJ!!!! :D