Thursday, January 22, 2009

Utmanad

Reglerna är enkla
1. Placera ovanstående banner på din blogg. Fast det orkar inte jag.
2. Lista tre saker med din kropp du är särskilt nöjd med.
3. Länka till den du fick utmaningen av. Den ligger här till höger.
4. ...och skicka vidare utmaningen till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva.

3 saker jag gillar med min kropp:

1. Mina kindben är tillräckligt markerade för att man ska kunna bygga hus på dem. Här behövs inte sugas in några kinder.
2. Mina bröst. De må inte vara stora men formen på dem är snygg!
3. Min hjärna. Grunden till allt. Dessutom är ju min grej personligheten. I win them over with my personality.

Jag utmanar: de som känner sig manade. Ja det är jättetråkigt att göra så men det är morgon!

Jag kan inte längre lyssna på Human med the Killers utan att tänka på hur jag skulle trumma till den. Var jag ska stampa och att där ska jag slå på cymbalen. Damn that guitar hero!

No comments: