Monday, January 5, 2009

Så var ledigheten slut, nästan

Första dagen på jobbet efter semestern. Stora projektet är inne i en jätteviktig fas och jag nojjar. Hur i helvete ska detta gå?
En av mina närmsta kollegor har tydligen varit sjukskriven sen 20 dec och fram en bra bit i jan vilket gör att en del av hans jobb landar på mitt skrivbord. Andra projektet måste avslutas. Sen måste jag ju jobba också.
Herre min je!
Tur att det är en ledig dag imorgon!
Men lite roligt är det. Tänk om jag ror hem allt...

3 comments:

A-K said...

Jobba på, så firar vi när allt gått vägen :D

Anonymous said...

Självklart kommer allt gå vägen! Klarar du av att under ett års tid pendla OCH träna OCH hela tiden vara så himla glad och social, så klarar du allt. :)

Kattis said...

Åh vad söta ni är!
Klarar jag feta projektet är det jag som köper champagne, riktig!