Thursday, January 22, 2009

I lööööv him

Igår skolkade jag från simningen. I stället gick jag på stan och yogade när jag kom hem. La mig 21.30 så jag fick sova igen lite. Sov ändå lite oroligt och drömde massa.
Jag drömde att Hon hörde av sig. Jag ville inte alls men fick tillslut svälja stoltheten och prata med henne. Jättejobbigt, kan fortfarande känna obehagskänslan.

En av mina miniidoler Henrik Torehammar mailade mig nyss. Ett massmail på facebook eftersom jag är med i Brunchrapporten. Tjoho! Skulle jag träffa honom på riktigt skulle jag säkert bli starstruck, precis som när jag träffade Matias Ghansah.

3 comments:

Anonymous said...

Jag tror att jag får skriva klart det där inlägget om honom snart...

Anonymous said...

Hej Kattis!

När träffades vi och vart. Inte varje dag man läser så trevliga bloggar.......kram Matias Ghansah

Kattis said...

Matias: Haha har du googlat dig själv ;)

Vi träffades hos Klas när han fyllde 30 och bjöd på soppa.