Tuesday, July 3, 2007

Blaj

Grådvärg är mammig nu när vi är själva. Han vill umgås mest hela tiden. När jag kliver upp på morgonen blir han jätteglad och ska stångas medan jag klär på mig. När jag läser i sängen kommer han och ”eh”-ar nedanför sängen. Sedan hoppar han upp och lägger sig på magen och vill inte kliva av. När jag kommer hem ifrån jobbet står han endera vid dörren eller hoppar ut från garderoben för att traska fram och välta sig själv på golvet. Man kan tydligen inte klia honom tillräckigt mycket på magen. Eller stångas för mycket. Grådvärg älskar sina pussar på huvudet. Själv älskar jag grådvärg.

Under en timmas tv-tittande på en vecka. Vem kunde tro det om mig? Pojkvän skickade ett sms igår där han tipsade om ett program om globalisering. Mitt svar:
-Vill bara läsa. Inget annat.

Ett pass skivstång har nu gett mig träningsvärk för första gången på länge. Härligt!

No comments: