Monday, July 9, 2007

Dumma tant

Live earth i lördags. Madonna skulle ju uppträda så hela dagen bevakade jag tv:n eftersom jag inte visste riktigt när hon skulle dyka upp. Klockan 22.00 tänkte jag att hon kommer snart. Klockan 00.00 var jag irriterad. Klockan 01.00 skrek jag åt tv:n att ge mig Madonna. Klockan 01.30 gick jag ilsket och la mig. Pojkvän kom in i sovrummet och slog på tv:n där och sa att jag inte kunde missa henne när jag väntat hela dagen. Jag tog mig samman och låg på hans mage en stund = ca 30 min, innan jag blev sur igen och la mig för att sova. Inte dök Madonna upp. Eller jo långt efter att vi båda somnat.
Kära Madonna, jag älskar dig, men måste du vara ett sånt kontrollfreak?! Kunde du inte bara ha gått upp som alla anda? Var det verkligen nödvändigt med diverse repetitioner? Youtube gör dig inte rättvisa.

No comments: