Tuesday, July 17, 2007

Heaven, I'm in heaven

Som alla läsare av den här bloggen vet gick min toffla sönder för några veckor sedan. Jag lät den dock inte dö ifred utan har använt mig av silvertejp, häftapparat och vanlig tejp för att hålla den hos mig. Tofflan ser så gott ut som Frankenstein. Jag har trots detta resignerat och letat runt efter nya, exakt likadana tofflor. Första exemplaret jag köpte av Scholl heaven var 1998 och jag tänker inte byta till en annan modell eller märke.
Men vad gör man när detta ypperliga exemplar av toffla inte finns någon stans att finna i staden man bor?

Man vänder sig så klart till allas vår vän: internet! Så igår kväll la jag en beställning och om några dagar kommer mina fötter att gråta av glädje då mina nya scholltofflor anländer.

4 comments:

Saga said...

Jag hoppas du inte behöver betala lika mycket som jag hade fått göra om jag hade köpa nya älskade ballerinaskor via nätet (typ 800 kr plus frakt från Tyskland eller USA)... :)

Saga said...

Jag tror jag missar vissa grundläggande grammatikövningen på SFI-kurset... :oP

Katarina Bildström said...

Du har varit borta i tio dagaaar... vart ÄÄÄÄR du?!?

*ropar ut "Kattiiis!" i en ekande tom blogg*

Anonymous said...

Dags för nytt inlägg, jag har tråkigt!! *trumpen*