Wednesday, July 11, 2007

Snart är det lördag!

Snart är det lördag!
Och fest. Jag tänker göra bål. Bååååål! Vad tycker ni människor som kommer? Ska vi ha uppdrag/en person man ska gestalta/tema eller tycker ni att det är roligare utan? Jag böjer mig efter er vilja (kanske).

Igår hade jag ett moment med min aerobicledare. Jag är lite kär i henne för hon är så bra. Passet är jättebra, musiken suverän, hon är så pedagogisk och dessutom snygg! Whats not to like?! Hon känner i alla fall igen mig och log lite när hon tog min lapp. Men det var inte the moment. Nej det kom när vi stretchade bröstmusklerna genom att dra armarna bakåt.
-Sänk axlarna sa hon och tittade åt mitt håll.
Jag upptäckte att jag hade dragit upp axlarna och sänkte dem samtidigt som jag log för mig själv när jag insåg att kommetaren var ämnad åt mig. Hon log hon med.
Och det mina vänner, var the moment! Nu kan ni applådera och börja andas igen. Jag vet att det var spännande men ni måste lära er att andas ändå!

2 comments:

Anonymous said...

Bååååååål :D Jag kör på vad som helst, tycker ALLT är roligt!

Anonymous said...

Jag gillar oxå bål :-) Kanske man kan få ett upprag som man ska genomföra under kvällen?