Friday, July 6, 2007

Macho-stuket

Appropå analsex kom jag att tänka på när jag jobbade som industrisanerare. Det blev relativt rå chargong då vi var tre tjejer och resten killar som jobbade. På en rast satt en av killarna och berättade om sin besatthet av analsex och sen slänger han ur sig en fråga till mig om jag har provat, inför alla andra. När vi har ”känt” varandra i kanske 3 dagar. Plötsligt tittade alla på mig. Men skit i det du! Tänkte jag och började gråta.
Nej det gjorde jag inte. Jag hann inte ens säga något innan en annan tjej hoppade in och sa något dräpande till honom och han rodnade så jag tror att han skulle brinna upp.
Det kändes lite chockartat att gå från killkompisar som beter sig på ett väldigt omacho sätt till dessa killar som på ett väldigt traditionellt macho sätt diskuterade: bilar, sex, fylla, och brudar. Men det var väldigt spännande.

5 comments:

Katarina Bildström said...

HAHAHA jag kan plåga dig med analsexprat tills du knappt höjer på ögonbrynen inför sådana kommentarer. Det är bara att skriva upp sig på kattas bootcamp om du MOT ALL FÖRMODAN skulle vilja härda dig mot detta suspekta samtalsämne...

Kattis said...

katarina: jag har inget emot samtalsämnet alls. Snarare sitter jag gärna med och pratar och tycker det är kul. Däremot är jag rätt restriktiv när det gäller personliga erfarenheter och åsikter. Antagligen är det här det krockar och folk blir förvånade när jag visar att här finns det en gräns som de inte kommer över. Det är lite kul eftersom jag tycker att det borde vara självklart, sen kommer jag på att de kan ju inte veta hur JAG tänker bara ändå. Men bring it on!

Katarina Bildström said...

Alla samtalsämnen blir roligare och mer dynamiska om man har personliga erfarenheter och åsikter att lufta. Jag tror jag måste hitta något annat att chocka dig med... *funderar*

Anonymous said...

Kattis du vet väl att jämt när jag träffar mina killkompisar sitter vi egentligen bara och pratar analsex, bilar, fylla och brudar. Att vi skulle prata om Apple, iPodar, Macar, Steve Jobs och om öl, det är bara ett skådespel vi kör när du är med..

Kattis said...

Katarina: jaaa chocka mig!

Pojkvän: Det var väl det jag visste! Så är alla karlar!