Friday, February 8, 2008

Pinsama drömmen

Tittade lite på gaygalan igår. Min hatkärlek Danny var där och sjöng if only you (Oh så bra! Den ligger med på min träningslista). Jag log och rös samtidigt.
Sen kom Måns och sjöng. Om jag inte minns helt fel så vann han några priser också. Vi kan ju hoppas att det är på grund av detta som jag drömde min senaste sjuka dröm som berättas nedan:

Jag bodde i en lyxvåning i barndomsstaden (bara det får en att skratta så man kan trilla av stolen) och det var någon slags festival. Jag är på middag med min pojkvän, tidigare nämnda Måns och ytterligare en tjej. Vi hade alltså parmiddag. Vi beter oss normalt och jadijadijada. Sen går jag på toa och med smiter Måns och följer med in för att helt galen börja ta på mig över hela kroppen och trycka sitt stånd emot min rumpa. Jag? Jag tycker det är skitbra och är nöjd över att vi har lyckats dölja vad vi håller på med för pojkvän och tjejen där ute.
Jag är alltså otrogen med Måns!

Visst, jag erkänner att jag har sagt att jag tycker att han är het, men allvarligt, vad är detta? Jag blir ju scharlakansröd nu när jag erkänner. Men erkänna måste jag. Vore jag inte ateist skulle jag (kanske) vara katolik och därmed tro på bikt.

Nej låt oss strunta i djupgående analyser och snabbt börja tänka på något annat och glömma bort denna pinsamma dröm.
Byter smidigt ämne
Läste en blogg igår där männen på ett kontor hade en tävling där de röstade fram den snyggaste rumpan på kontoret (så klart utan att tjejerna visste om det). Feministen inom mig blev upprörd över objektifieringen medan det bekräftelsekåta duktiga flicka-delen nyfiket undrade vad hon skulle få i en sån tävling.
Ingen har sagt att Kattis är logisk.

2 comments:

Katarina Bildström said...

När jag gick i högstadiet krävde jag att vi skulle rösta om skolans snyggaste killstjärt, benämningen "Årets Gummirumpa".
Du kan ju trösta dig med det, om du känner att bara kvinnor objektifieras...

Anonymous said...

hi hi har drömt ungefär samma sjuka dröm fast då med Danny S. vilket betyder att ja tkr att han är den hetaste som går i ett par skor.