Saturday, May 3, 2008

En vanlig lördag

Efter att ha städat Knubbeluring på insidan och suttit i honom när biltvätten körde utsidan samt ränt runt på stan efter kläder som man kan springa i när det är varmt (shit fråga inte vad som hände förra söndagen när vi sprang), känns det helt rätt att gå på Italienska restauranten. Gud vad gott.
I övrigt kan jag sorgset rapportera att jag har fått hybris och äter götta totalt utan urskiljning så det sprutar ur öronen på mig. Jag måste sätta upp nya regler som inte är som hårdmånaden men någon stans däråt. Vad kan jag säga? I respond well to boundaries.
Det här får mig att återknyta till föregående stycke. Hur kommer jag att äta på italienska? Behärska dig själv Kattis!

Ingen som har ett bra recept på lamstek med tillbehör? Tänkte ge mig på det imorgon för första gången.

2 comments:

Anonymous said...

vad hände förra söndagen!!!????

Kattis said...

Pojkvän fick spel för att det var så varmt och betedde sig ehm, något omoget. Då sprang jag ifrån honom och drabbades av den berömda löparmagen och var tvungen att besöka skogen. Två gånger. Inte så lajbans.