Monday, May 26, 2008

Men jag vill inte bestämma!

Nu när Göteborgsvarvet är avklarat vill jag lägga om min träning. Jag vill bli snabbare på milen! Dessutom har friskis ändrat till sommarschema nu och frågan är om jag kommer hinna att gå på några pass när de lagt alla så tidigt. Det här betyder att jag kommer lägga in ett till löppass i veckan. Jag har ju kört två tidigare. Ett intervall och ett distanspass. Men hur lägger jag upp det nu? Hjälp! Någon måste ju ha en idé för jag har det inte. Backträning? Lite lugn löpning? Fartlek? Vad ska jag köra?

I övrigt är jag inte nöjd alls. Det är så mycket jag måste bestämma med farmorspåhälsning, Örebroresa, en annan kompis som ska hälsas på och Kyliekonsert. Usch, känner mig helt passiv och vill bara stanna hemma och kolla House alternativt läsa. Om jag skolkar från besluten så kan pojkvän fixa?

Och skojar du att passionsfrukttryffeln var god! Mmm.

1 comment:

Anonymous said...

Testa forumet på www.jogg.se

Jag skrev där förut och fick typ 15 svar på en kvart. Väldigt trevligt ställe med folk som kan mycket!