Friday, May 30, 2008

Jag gillar House

Snart är maj slut. Jag skulle gärna se att tiden fram till midsommar rinner iväg fort nu. Det verkar den i och för sig göra. Hemma kör vi marathontittning av House så fort vi hinner. Jag älskar att ha en lång bra serie framför mig som man bara kan sluka. Snart är vi tvungna att skaffa fram säsong två också. Idag måste jag dock masa mig ut och springa lite, så kan jag se House sen. Igår åt jag både phish food och dumlekola framför House. På en vanlig torsdag, utan att jag hade tränat! Jag måste ta mig tillbaka till hårdmånadstankarna; fruktsallad, smoothie och choklad. Och träning så klart. Mina minuter på piggelino sjunker som en sten.

Idag tänker jag ta tidiga tåget så jag kommer hem strax innan 17. Innan dess ska jag dock äntligen få en massage!

2 comments:

qylva said...

säsong två finns här och väntar på er när första säsongen är slut :)

Anonymous said...

Vi kommer hänga på er dörr så fort vi sett klart sista avsnittet ;)