Tuesday, May 13, 2008

Tack malin!

Det här skrev Malin nyss:
"Det är så roligt med din blogg Kattis, för man kan gå in titt som tätt och lita på att du skrivit nåt nytt kul. Lyckas som få det mesta intressant. Krya på dig!"
Det var så fint att jag nästan börjar grina. I övrigt mår jag lite illa och vill rymma. Kroppen är stenhårt inne i Fight o flight-mode.

Herregud kvinna, ta dig samman! Vad är det värsta som kan hända?
De tycker att utbildningen är skit, att jag är oproffsig och oprofessionell och undrar vad jag håller på med.

3 comments:

A-K said...

Jag är nyfiken på hur de går/gick!

Kattis said...

Jo det gick ganska bra. Det blev inte riktigt som jag planerat (eller snarare skissat) men det blev ok ändå. Och jag framstod i alla fall inte som oprofessionell!

Malin said...

Höhö, men va göllig du är.
Skönt för dig att nervositeten är över för övrigt.