Sunday, February 14, 2010

Alla hjärtans dag

Kommersialismens dag! Äh det är som att sparka in öppna dörrar. För mig är det vilken söndag som helst. Dock gör jag färsk pasta och papaya parfait med fruktkompott. Men det har inget att göra med alla hjärtans dag.
Att Isa fick saffransskorpor är bara för att jag inte vill äta dem (och bli tjock) själv.

Att jag stannade hemma från långlöpet idag beror däremot på kärlek. Kärlek till mitt knä som har börjat höra av sig, igen. Nu är vi lite osams. Jag tycker att knät kunde hålla sig lugn och tyst. Inte agera som en obstinat tonåring.
Men kära knä, jag älskar dig ändå. Blir du tyst om du får en bakelse?

3 comments:

AK said...

Neeej! Dumma knä :/ Har du varit duktig med gymmet?

Kattis said...

Det var ju en månad där när jag inte gjorde något men den sista tiden har jag gått typ en gång i veckan på gymmet. Så i ärlighetens namn har väl knät inte fått de bästa förutsättningarna.

AK said...

Skämmes, MINST två ggr/veckan...annars bygger man inte syrka man bara underhåller!