Thursday, February 18, 2010

Jag fick en clementin

Vet ni vad som ger energi? Att tänka på att folk ser mig som en inspiration. Jag fick en kommentar på ansiktsbok att jag kanske borde bli PT (personal trainer). Jag kom då att tänka på att andra faktiskt har sagt att jag är inspirerande med min träning (ja jag vet att ni säkert blir less också men nu får ni hålla tyst för jag ska peppa). Humlan tex skrev en kommentar om det förut och exkollegan har också sagt det.
På nåt sätt känns det som hybris att tänka på det. Jante kickar in och säger att så får man väl inte tänka. Men jo, det får jag visst! Tänk att någon kan bli inspirerad av mig! Jag som har flottigt hår, är lat och gnällig. Gud vad coolt!

4 comments:

Thelma said...

Det har jag tänkt flera gånger, att du som är så igång med träning och verkar kunna mycket, du skulle passa bra som PT! Du är inspirerande i dina inlägg!

exkollegan said...

Så får man absolut tänka! Du ÄR inspirerande, kanske ännu mer för att du inte alltid är helpepp utan som oss alla andra lite upp och ner, fast oftast verkar du bita ihop och istället för att grotta ner dig i soffan med en stor påse ostbågar så hittar du på en rolig utmaning som får dig att kämpa hårdare. PT låter som en jättegod idé!

Vicevärden said...

Jag läser fortfarande din blogg och tanken på att du ser dig själv som lat känns befängd från en som läst din blogg utan att känna dig. Tror definitvt att du skulle vara grym PT! (och jag vill snart ha löpartips- ska vänta in våren och en operation först bara. :) Det är ju inte hybris att erkänna att man är bra och du verkar vara ra på mycket!

Kattis said...

Men vad fina ni är! Jag blir så glad! Det här var verkligen en görbra vitiminboost!
Thelma: Kul att se dig igen!
Exkollegan: Oh nej, jag är inte alltid helpepp.
Humlan: Vad kul att du är kvar! Påminn mig om löptips när du är på g!

Sen kommer jag nog inte BLI PT men tanken på att ni tror jag skulle funka gör mig glad :)