Wednesday, February 24, 2010

Work it Kattis!

Mitt projekt blev kontrollerat igår. I tre timmar skulle två personer fråga och kolla att allt går rätt till. Jag var faktiskt inte så nervös (chockerande, eftersom jag blir nervös över dokysåpor). Jag räknade med att vårt dokumenthanterringssystem skulle verka proffsigt och flashigt, att våra informationsinsatser skulle uppfattas som ambitiösa och att vi i allmänhet skulle ha koll på läget. Förutom mig var också hen jag vikarierar för medverkande eftersom hen tar över projektet nu, samt en person som deltar i projektet. Det visade sig att de ville prata själva med deltagaren, X.
Vår bit gick i alla fall bra. Vi fick höra att vi hade god ordning och jag kände att jag gjorde bra ifrån mig. Allt var godkänt, inga avvikelser och jag gav mig själv en mental high five. X däremot ringde mig nyss. Han hade blivit nervös över att prata själv med dem och kände sig dåligt förberedd. Han gjorde jättebra ifrån sig så jag lugnade honom och berättade att de tyckte att det gick jättebra för oss.Nu är jag jätteglad. Både för att det gick bra på kontrollen men även att X ringde mig och inte min ersättare. Det är faktiskt lite krångligare att få tag på mig, men ändå gjorde han det. Det värmer ett Kattishjärta!

No comments: