Friday, February 12, 2010

Istapp

Ända sedan det där inlägget för länge sedan när jag skrev att jag ska träna mig på att tänka positivt har jag gjort det. Inte alltid och hela tiden så klart, men när jag märker att jag neggar. Jag rycker upp mig och tänker att jag ska tänka bra tankar i stället för dåliga. Idag behöver jag sparka mig massor i baken för att inte tycka synd om mig själv och känna mig bortglömd. Men det känns också som det går framåt. I snapp out of it mycket snabbare. Kanske jag har blivit starkare i positiva muskeln?

Förresten, kolla in den här!

Tänk att få den i huvudet.

2 comments:

Karin "Casper" Janebrink said...

Jo fast man måste ju vara dvärg för att kunna få den i huvudet. :)

Kattis said...

Man kan faktiskt krypa under den. Säg att man hittar en krona där som man ska plocka upp. :P