Wednesday, April 11, 2007

Alla vill vara som jag

Jag har köpt ett par tjejskor. Mer tjejskor än några andra skor jag någonsin har ägt. Hög smal klack, öppen tå och glittriga stenar. Det är så tjejigt att man nästan smäller av. Igår kväll tog jag på mig dem och raglade omkring i lägenheten. Sen låg jag i soffan (i mysbyxor och grå gigantisk t-shirt) och när pojkvän klagade på att jag fisit visade jag skorna och log glatt.
Jag är en classy lady och alla vill vara som mig, jag vet det. Det är ett ok jag måste bära.

3 comments:

Anonymous said...

aaaaaaoooch *pekar på näsan*

Kattis said...

Ja det kunde man verkligen säga.

Anonymous said...

Inte helt frisk men nästintill! Jobbar järnet för att bli klar med det som kommer att vänta mig på jobbet när jag är tillbaka, suck... Det ska bli helt underbart att komma iväg i alla fall!! :-D